Кінець червня для Лисьвенського заводу став початком будівництва нового виробничого цеху з випуску холодного прокату, першого об'єкта серед інших запланованих будівель листопрокатного заводського комплексу. Даний проект найбільш значимий для Пермського краю в плані фінансових вкладень і прийдешніх перспектив в соціально-економічній сфері, а також зростання грошових відрахувань до бюджету і створення додаткових робочих місць.
Керівництво підприємства заручилася підтримкою урядових осіб Пермського краю в питанні реалізації будівельних робіт. Успішне втілення в життя проекту зможе в 3 і більше разів збільшити виробничі потужності, розширити асортимент товарів, забезпечити виробництво холодним прокатом. Інвестиції імовірно складуть близько 22 млрд. RUB, а річна потужність цеху за попередніми підрахунками буде близько 750 тисяч тонн.
Будівельні роботи будуть проводитися в кілька етапів. Першочерговим завданням є установка лінії нанесення покриттів з полімерів за допомогою технології Printech — це буде свого роду пілотний проект, оскільки раніше такого роду продукція в РФ не виготовлялася. Наступний етап стартує в 2016 році експлуатацією холодного прокату, далі буде введений в експлуатацію другий цех — цей етап буде проводитися до 2020 року. При проведенні робіт планується використання системи газоочистки, ефективність якої становить близько 90%.
Даний проект покликаний збільшити виробничу потужність підприємства, що призведе до зміцнення позицій Лисьвенського заводу на ринку оцинкованої продукції. Підприємство продовжує нарощувати потужності — в першому кварталі поточного року продуктивність заводу збільшилася на 32,6% відносно аналогічного минулорічного періоду, що склало близько 55,3 тисячі тонн. Такі поліпшення стали можливими завдяки програмі, що дозволяє збільшити завантаження устаткування, відповідно зростає вихід продукції, зменшується час простою. При поділі за видами продукції, що випускається виробництво холоднокатаного будівельного прокату збільшилася на 1,3%, склавши 4,3 тисячі тонн, випуск виробів з полімерним покриттям зросла в півтора рази, склавши 43,6 тисячі тонн. Навпаки, випуск оцинкованого прокату знизився на 12,4%, що склало 7,3 тисячі тонн, на що значно вплинуло зниження випуску автотранспорту російськими виробниками.