Нещодавно Moody’s Investors Service (далі — «Мудіс») опублікувало висновки з антидемпінгу в Індії. «Мудіс», яка є міжнародним рейтинговим агентством, серед іншого досліджує і аналізує різні ризики. Ось і досліджували ризики для індійських виробників, пов’язані з продовженням антидемпінгових мит.
Підсумок оптимістичний: мита позитивно впливають на стан металургійної галузі держави. І навіть більше, вони добре впливають на внутрішньоринковий цінові коливання в галузі. А також ефективно справляються з головним завданням: захистом вітчизняної металургії.
Подібний вердикт «Мудіс» опублікувало після того, як Індія продовжила дію антидемпінгових мит. Як відомо, ці заходи стосуються імпортної сталі (і гарячо-, і холоднокатаної). При цьому спочатку передбачалося, що мита будуть діяти протягом двох місяців.
Далі, в звіті агентства відзначено, що введення подібних заходів — це важливий крок. Безперервний і послідовний, спрямований на постійну протекцію власної металургійної галузі. До того ж, скоро розслідування справи з експортерами стали буде завершено. А це посприяє встановленню постійних розмірів мита на ввезену сталь.
Є ще один аспект, який потрапив у поле зору аналітиків «Мудіс». Це кількість виробництва та споживання сталі Індією. Експерти відзначили, що в нинішньому році не прогнозується збільшення країною сталепотребления. Однак, стрибок споживання даного продукту можливий в 2018 році. Прогноз спирається на збільшення Індією до березня 2018 року витрати на інфраструктуру. Принаймні, такі відомості містяться в бюджеті Індії.
Що стосується світової ситуації в металургії, то вона не радує. Агентство описує її як починається перепроизводственный криза. Дійсно, за строк з квітня по грудень минулого року показники пригнічують. Необробленої сталі справили на дев’ять відсотків більше, ніж спожили. Обробленій — на три з половиною більше, ніж спожито.
На нинішній момент ринок Індії все ще досить відкрито для країн Азії. Однак далі, припускає агентство, ситуація зміниться: ринок країни буде більш закритим. Експортувати сталь в Індію, напевно, стане значно складніше і дорожче. І це, безумовно, підтримає вітчизняного індійського виробника в металургійній промисловості.