Сталь 20ФЛ

Позначення

Назва Значення
Позначення ГОСТ кирилиця 20ФЛ
Позначення ГОСТ латиниця 20FL
Трансліт 20FL
За хімічним елементам 20V

Опис

Сталь 20ФЛ застосовується: для виготовлення литих великогабаритних деталей вантажних вагонів (корпус автозчепу, тяговий хомут, надресорна балка і бокова рама візка); литих деталей металургійного і гірничодобувного обладнання; відповідальних литих деталей автосцепного устрою і візків вантажних і пасажирських вагонів, електро — та дизельпоїздів і локомотивів.

Стандарти

Назва Код Стандарти
Сталеві виливки В82 ГОСТ 977-88, TУ 24.05.486-82

Хімічний склад

Стандарт C S P Mn Cr Si Ni Fe Cu V
ГОСТ 977-88 0.14-0.25 ≤0.05 ≤0.05 0.7-1.2 - 0.2-0.52 - Залишок - 0.06-0.12
TУ 24.05.486-82 0.17-0.25 ≤0.04 ≤0.04 0.8-1.2 ≤0.3 0.3-0.5 ≤0.3 Залишок ≤0.3 0.07-0.13
Fe - основа.

Механічні властивості

Перетин, мм sТ|s0,2, МПа σB, МПа d y, % KCU, кДж/м2
Без термообробки
6 ≥355 ≥610 ≥22 ≥47 -
Виливки деталей ж.д. складу. Нормалізація або нормалізація + відпустку
- 294-343 ≥490 ≥20 ≥30 ≥490
Нормалізація при 1170 °С + нормалізація при 940 °С + відпустку при 650 °С
6 ≥405 ≥620 ≥25 ≥58 -
Виливки деталей ж.д. складу. Нормалізація або нормалізація + відпустку
- ≥343 ≥510 ≥18 ≥25 ≥490
Виливки. Нормалізація при 920-960 °C + відпустку при 600-650 °С, охолодження на повітрі
100 ≥294 ≥490 ≥18 ≥35 ≥490
Нормалізація при 940 °С
6 ≥320 ≥550 ≥29 ≥62 -
Нормалізація при 940 °С + відпустку при 650 °С, охолодження на повітрі
6 ≥355 ≥530 ≥27 ≥59 -
Термоциклювання: нормалізація при 1070 °С, охолодження на повітрі + відпустку при 520 °С, охолодження на повітрі + нормалізація при 870 °С, охолодження на повітрі + відпустку при 520 °С, охолодження на повітрі + нормалізація при 850 °С, охолодження на повітрі + відпустку при 520 °С, охолодження на повітрі + нормалізація при 810 °С, охолодження на повітрі
6 ≥440 ≥635 ≥25 ≥56 -

Опис механічних позначень

Назва Опис
sТ|s0,2 Межа плинності або межа пропорційності з допуском на залишкову деформацію - 0,2%
σB Межа короткочасної міцності
d Відносне подовження після розриву
y Відносне звуження
KCU Ударна в'язкість