Новини

змінити період

ВСМПО-Авісма збільшить виробництво титану на 30%

Корпорація «ВСМПО-Авісма» заявляє про початок підйому в галузі: вона має намір збільшити виробництво титанової губки на 30% і до кінця 2011 року вийти на докризовий рівень завантаження потужностей. У корпорації пояснюють, що обсяг замовлень на 2010 рік в сукупності вже збільшився на 7−10% за кінцевими виробам «ВСМПО-Авісма». Експерти підтверджують збільшення попиту на титанову продукцію, причому не тільки в авіабудуванні.

За 2010 рік приріст виробничої потужності титанової губки в ВАТ «Корпорація ВСМПО-Авісма» складе 30%, повідомив виконавчий директор Березниківського філії «ВСМПО-Авісма» Ігор Сизиков в інтерв'ю газеті «Металург». Передбачається, що до кінця 2011 року підприємство вийде на докризовий рівень завантаження потужностей. Для цього будуть розконсервовані «заморожені" в кризу виробництва — продовжено реконструкцію ОПУ-3, хлораторов, відновлено будівництво цеху фторфлогопіта і так далі.

За словами члена ради директорів ВАТ «Корпорація ВСМПО-Авісма» Владислава Тетюхін, плановий зростання виробництва пов'язане зі збільшенням замовлень самої корпорації: «Ця губка піде як під кінцеві вироби, так і на продаж. Ми бачимо зараз зростання замовлень як з боку російських споживачів, так і наших західних партнерів — Airbus і Boeing. В середньому їх замовлення на 2010 рік зросли в сукупності на 7−10% за кінцевими виробам корпорації. Зростання виробництва відбудеться за рахунок завантаження наявних потужностей, тому не потребуватиме додаткових фінансових витрат «. Назвати замовлення і їх суму пан Тетюхін зміг.

Плани щодо збільшення виробництва галузеві експерти пов'язують з пожвавленням попиту з боку як російських, так і західних партнерів корпорації. «Пожвавлення є, — пояснює аналітик ІК» Фінам «Дмитро Баранов. — Спостерігається відновлення попиту, причому в різних галузях, тому логічно, що компанія збільшує виробництво губки. Так, авіабудівники отримали замовлень більше, ніж в першому кварталі 2009 року. Плюс, розпочато роботу над тими замовленнями, що були заморожені. Не тільки для авіабудівників, а й для ракетної індустрії «.

Надія Ємельянова, Перм, Сергій Антонов, Коммерсант (Єкатеринбург)

Дивитися всі новини