22 грудня РСПМ (Російський Союз Постачальників Металопродукції) провів планове засідання, в ході якого були розглянуті питання, що стосуються серії заходів зі стимулювання попиту на алюміній і продукцію з нього.
Учасники заходу детально обговорили ключові пункти програми, націленої на популяризацію виробів з алюмінію. За словами доповідачів наради, цього можна досягти декількома способами. І в першу чергу, мова йде про стимулювання збуту продукції з «крилатого металу» за допомогою публікацій в ЗМІ і за допомогою постійної участі в вітчизняних виставкових заходах.
Також учасники засідання вважають пріоритетною завдання з проведення незалежних експертних досліджень споживчих якостей різних товарів, (наприклад, віконних конструкцій, упаковки та інших виробів). На їхню думку, у продукції, виготовленої на основі алюмінієвих сплавів, є хороші перспективи. Зокрема, акцентувалася увага на їх застосуванні у виробничих програмах військово-промислового комплексу, вагонобудуванні і в сегменті сучасного будівельного ринку.
Також в процесі проведення наради були підведені підсумки роботи галузі у поточному році. Учасники заходу відзначили явно позитивну динаміку розвитку алюмінієвого ринку: обсяги випуску продукції в 2010 році вийшли на «докризовий» рівень і навіть перевищили його за деякими видами виробів.
Нагадаємо, що РСПМ, створений в червні 1997 року, об'єднує в собі більше п'ятисот компаній зі сфер виробництва, переробки і споживання металів. На думку експертів, учасники Союзу Постачальників займають більше 50% ринку металевого ринку Російської Федерації.