В даний час алюміній і сплави з нього досить широко застосовуються в автомобілебудуванні. Багато виробників подібних засобів пересування, прагнучи зменшити вагові характеристики своєї продукції, і тим самим забезпечити зниження витрати палива під час поїздки, не погіршуючи міцності властивостей, змінюють деякі конструкції зі сталі на аналоги, виготовлені з алюмінію.
Однак, не всі благі наміри виробників, користувачі автомобільної техніки оцінили по достоїнству, частіше автомобілісти не поділяють таких райдужних перспектив виробничників. Мало того, що автомобільні запчастини з алюмінію коштують набагато дорожче, ніж їх сталеві аналоги, в умовах вітчизняних доріг деякі вузли ще і зношуються набагато швидше класичних напівфабрикатів. Наприклад, підвіска нового покоління з більш легкого конструктивного матеріалу не настільки вже й довговічна, а ремонт кузовний частини виготовленої з алюмінієвого сплаву вимагає застосування складного і трудомісткого технологічного процесу, з використанням спеціального обладнання.
Однак при більш пильному розгляді проблеми думку автолюбителів дещо перебільшено. Так важільні механізми, виготовлені з м'якого сріблястого матеріалу, нічим не поступаються за тривалістю служби сталевим виробам. Найчастіше швидко зношуються шарніри, а так як ці напівфабрикати з важелем є монолітною конструкцію, яку міняти доводиться єдиним масивом, то хибна думка про низьку стійкості зачіпає весь блок. Що стосується стійкості нового сировини до навантажень різного типу, то вона цілком рівнозначна стали, а в деяких випадках навіть перевершує її характеристики (наприклад, під дією сил скручує типу). Ціна ж виробів нового покоління практично не відрізняється від своїх більш застарілих прототипів.
Однак варто зазначити, що ремонтувати алюмінієві кузовні деталі дійсно набагато складніше, ніж сталеві вироби, так як нове більш легке сировину дещо важче витягнути в холодному стані. У процесі редагування для збільшення податливості матеріалу його необхідно нагріти, а вже потім деформувати. Причому деякі алюмінієві конструктивні частини машини взагалі не підлягають ремонту, а вимагають заміни, в той час як, сталева конструкція могла бути легко відремонтована. Але все, же незліченна кількість зекономлених літрів бензину або іншого палива, через істотне зниження маси алюмінієвого автомобіля є відмінною компенсацією вартості ремонту, який при дбайливому зверненні буде проводитися не так часто.