Бажаючи розширити залізорудний рудник комплексу Карахас (північний штат Пара), відділ, орієнтований на охорону навколишнього середовища Бразилії, готовий затвердити ліцензію, призначену для «Vale», світового лідера-виробника залізної руди. Проект, вкладення в який склали близько 20 млрд. USD, імовірно завершиться до 2016 року, набравши остаточну потужність до 2018 року, збільшивши до цього часу річні обсяги видобутку залізної руди до рівня в 90 млн. Тонн. Компанія вже отримала попередню ліцензію і планує розширити проекти Морро1, Морро2, N5S і N4WS в Карахасе, що зможе додатково забезпечити компанії 1,8 млрд. Тонн потужності.
Саме в Карахасе розташовані найбільші активи залізної руди, обсяги доведених резервів яких становлять близько 7,2 млрд. Тонн. Цей проект дуже важливий для компанії, оскільки становить 35% від її річного виробництва, а це без малого 300 млн. Тонн. До того ж, «Vale» схильна до втрати частини ринку в конкурентній боротьбі з «BHP» і «Rio Tinto». Щоб знизити негативний вплив на навколишнє середовище, компанія планує організувати переправлення залізної руди на переробку за допомогою 37-кілометрової конвеєрної стрічки, виключаючи використання вантажного транспорту. У минулому році компанією було отримано дозвіл на розширення комплексу біля шахти «Серра Sul» і будівництво залізничної системи на суму 19,5 млрд. USD.
Крім того в планах компанії придбання протягом найближчих 5 років нових судів з метою збільшення обсягів продукції, що відвантажується в КНР. Плановані обсяги експортованої руди становлять 400 млн. Тонн на рік, тоді як в минулому році було експортовано лише 270 млн. Тонн. Використання компанією судів «Valemax», здатних значною мірою зменшити витрати на транспортування продукції на азіатський ринок, почалося ще в 2011 році, проте портова влада КНР не дали компанії дозвіл пришвартовуватися в портах як з метою дотримання безпеки, так і з метою запобігання впливу на вартість і пропозиція. На сьогоднішній день керівництво компанії розглядає можливість придбання або прокату як мінімум 230 судів в спробах впоратися з усе наростаючими обсягами виробництва. На сьогоднішній день флот «Vale» налічує 35 суден «Valemax», а частка компанії на ринку КНР становить 12−14%. Велика частина «Valemax», що належать компанії, будувалася на верфях Китаю.