На Лондонській біржі металів вартість алюмінію продовжує зростати. Це є своєрідною шпорою для алюмінієвого ринку США. Переважна частина сировини поставляється з Канади. Тільки в жовтні 2014 року імпортовані обсяги збільшилися до 268 тис. Тонн. У річному обчисленні цей показник складе близько 1,9 млн. Тонн. У порівнянні з попереднім місяцем імпорт зріс на 25%. Щодо ж жовтня минулого року рівень збільшився на 17%. Втім, канадські поставки алюмінію схильні до спадної тенденції. З огляду на майбутнє закриття алюмінієвого підприємства Rio Tinto, заводу Kitimat, в 2015 році обсяги поставок загрожують знизитися. Тимчасове закриття заводу обгрунтовано заміною застарілих технологій на сучасні виробничі процеси. Завод є лідером у виробництві прокату і первинного алюмінію. Запланована модернізація дозволить компанії збільшити виробництво алюмінію до 420 тис. Тонн після відновлення роботи.
Бажаючи задовольнити всі зростаючий попит на алюміній, Американська компанія спеціальних сплавів вирішила зробити вигідне інвестування. 11,2 млрд. USD буде направлено на будівництво алюмінієвого підприємства на Південному Сході США. Представники компанії припускають, що нове виробництво буде щорічно виробляти 600 тис. Тонн плоского алюмінієвого прокату. Призначена дана продукція здебільшого для автомобільної промисловості.
Реалізація нового проекту забезпечить 2 тис. Тимчасових робочих місць і 650 постійних, які будуть доступні після початку виробництва. Поки що компанія не повідомляє даних щодо розташування будівельного майданчика під майбутній завод. Засновник і виконавчий директор Американської компанії, Роджер Боггс, говорить про те, що заміна стали в автомобільній промисловості на легкий метал створює підвищений попит у виробників. Для організації поставок алюмінію на постійній основі американським автомобільним виробникам компанії слід підготуватися до жорсткої конкуренції з боку Alcoa, Novelis Inc, Aleris і Wise Metals Group. За попередніми розрахунками виробничі процеси на новому заводі почнуться в 2016 році. Перша фаза завершиться через 6 місяців.
Як повідомляють найбільші постачальники алюмінію, японські споживачі готові купувати метал за ціною 435−445 USD / тонну в першій половині 2015 року. Цей показник вищий результатів попередніх кварталів на 4,8%.