Виживає сильніший — цим принципом, по всій видимості, вирішили слідувати російські металурги. Вносячи свій внесок в інфляцію РФ, вони говорять про зліт цін. Вартість прокату на внутрішньому ринку зросте на 15−30%. Про це сумний факт вже отримали повідомлення виробники автотранспорту і вагонів. У відповідь вони також обіцяють підняти ціни на свою продукцію на 15−20%.
Цього року вартість металопрокату для вагонобудівників зросла на 26−28%. Додаючи обіцяне подорожчання, зростання складе вже 35%. При цьому видимих причин для подібного зльоту немає. За річними показниками сировина впало в ціні, та й транспортні витрати на колишньому рівні. Підсумком невиправданого подорожчання може стати зупинка вагонобудівній галузі, і без того перебуває в критичному стані. Збільшення вартості вагонів позначиться на вартості перевезень.
Повідомлення про зростання вартості з початку 2015 року певних видів металопрокату в середньому на 15% були розіслані в листопаді. Про зростання цін на свою продукцію повідомили ММК, «Северсталь», НЛМК і інші металургійні компанії. При цьому подальше підвищення вже не перше. У листопаді та грудні ціни підвищилися на 15−20%. На думку керівника «Infoline-Аналітики», Михайла Бурмістрова, на стан справ вплинуло зниження вартості металу. На зовнішньому ринку вона знизилася на 15−20% за останнє півріччя. Василь Варенов, глава «Об'єднання вагонобудівників», вважає, що назріла необхідність подачі скарги в Федеральну Антимонопольну Службу
Представники авто-концернів — як і вагонобудівники — вже зіткнулися з новим прайсом. В середньому авто-лист виросте в ціні на 30%. ММК і «Северсталь» на сьогодні є основними джерелами поставок для автомобільної промисловості. Настільки стрімке зростання цін згубно позначиться на галузі. І без прийдешнього подорожчання за січень-листопад 2014 року продажі автомобілів в Росії знизилися на 11,6%. В результаті подорожчання вихідної сировини вартість автомобілів збільшиться на 15−20%.
Спільна робота автопрому і металургів ведеться за формулою вартості, узгоджено понад 4х років тому. У неї включені динаміка цін на сировину, експортна вартість продукції і макроекономічні компоненти.