Вартість сировинних матеріалів в 2015 році продовжує знижуватися. Але тлі цього падіння алюміній проявляє завидну постійність — його вартість неухильно підвищується. Фахівці вважають, що ще як мінімум кілька років ситуація не змінюватиметься. Основним же фактором, що впливає на збільшення ціни легкого металу, сміливо можна вважати наростаючий попит з боку автомобілебудівників. Автомобільна галузь в прагненні робити якомога більш паливо-зберігаючі моделі машин нарощує обсяги застосовуваних легких металів. Якщо вартість міді вже в цьому році знизилася на 13%, а залізної руди на 11%, то ціна алюмінію підвищилася на 1,1%. Експерти вважають, що даний показник, нехай і не дуже високий, виглядає багатообіцяюче на тлі минулого року, самого невдалого, починаючи з 2009 р
Олег Дерипаска, керівник компанії РУСАЛ, вважає, що алюміній дуже вигідно вирізняється з-поміж інших сировинних матеріалів. Представники компанії вважають, що до 2020 року попит на алюміній з боку автомобільного сектора зросте на 65%. Легкий метал досить давно застосовують для виготовлення дахів і дверей автомобілів. Однак алюміній — на відміну від сталі — не піддається зварюванні. Втім, технологи не сидять склавши руки. Фахівці компанії Ford Motor розробили модель F-150, кузов якої повністю виконаний з алюмінію. Що, в свою чергу, обіцяє непогані можливості для більш широкого використання легкого металу.
Особливо актуально застосування алюмінію в автомобільній галузі США. Урядовий план, спрямований на зростання економії палива, передбачає, що до 2025 року автомобіль на подолання 54,5 милі повинен споживати не більше 1 галона бензину. Даний показник вище результату 2011 року, практично вдвічі.
За даними, наданими International Aluminium Institute, в 2014 році виплавка первинного алюмінію в світі зросла на 4,8%, склавши 53,047 млн. Тонн. За виведеної статистикою структура виробництва первинного алюмінію в регіональному плані показує тенденції різних напрямів. Зокрема, в Китаї спостерігалося зростання виробництва на 9,1% до рівня 23,940 млн. Тонн. Країни Перської затоки демонструють зростання на 2,4%, що становить 4,833 млн. Тонн. У Західній Європі скорочення виробництва склало 0,03% (3,514 млн. Тонн), в Східній і Центральній Європі — 5,8%, до рівня 3,765 млн. Тонн.