В середині лютого представники «РУСАЛу» змалювали ситуацію на російському алюмінієвому ринку. Виробники продукції зобов'язані діяти відповідно до встановлених приписами ФАС. При цьому реалізація алюмінієвої продукції повинна спиратися на ціни LME. Таке розпорядження забезпечує російським виробникам конкурентоспроможність на світовому ринку. Слід враховувати, що формування вартості сировини і виплавленого з нього алюмінію виробляється в USD. Росія не володіє достатніми запасами алюмінієвої сировини. Тому значна частина поставок проводиться з-за кордону. Енергетичні контракти по більшій мірі також прив'язані до цін Лондонської біржі. Ще один пункт навантаження на «РУСАЛ» — валютні кредити, отримані на розвиток компанії. Відповідно, переважна частина витрат розраховується в USD. Однак збільшуються і витрати в RUB, враховуючи постійне підвищення тарифів на перевезення і електроенергію. Зокрема, індексація по тарифам залізниці з початку 2015 року склала 24%. Ситуація, що склалася зробила незначний вплив на фінансову діяльність «РУСАЛу». Компанія припинила закриття нерентабельних виробництв і провела інвестування в модернізацію. При цьому за останні 3 місяці вартість алюмінію знизилася до позначки 200 USD / тонну.
Компанія «РУСАЛ» не приховує власної зацікавленості в розвитку внутрішнього ринку. З її боку проводиться активна робота з вітчизняним споживачем шляхом побудови конструктивного діалогу. На сьогоднішній день стартувала програма, спрямована на зниження цін для російського споживача. Вона передбачає наявність знижок, що залежать від термінів поставок і обсягів замовлень. Також істотну роль грає і наявність інноваційного фактора. В основному програма розрахована на розвиток і підтримку вітчизняного алюмінієвого споживача. Враховується і можливість посилення імпортозаміщення зарубіжних аналогів.
Компанія розглядає умови нових контрактів, які відповідали б інтересам усіх учасників. До того ж, бажано не тільки зберегти вже наявний рівень випуску продукції, але і домогтися розширення виробництва. Основним чинником, що знижує використання вітчизняного алюмінію, є збільшення обсягів імпортованої алюмінієвої продукції низької якості. У разі прийняття урядом комплексу стимулюючих заходів, російські виробники зможуть наростити експортний високотехнологічний потенціал і конкурентоспроможність.