ВСМПО-Авісма виробляє порядка1 / 3 від загального виробництва титанової продукції для авіакосмічного сектора. Так що і попит на товари корпорації багато в чому залежить від розширення виробництва літаків. Враховуються економічні моделі та зростання пасажиропотоків. Гендиректор Авісми поділився власною думкою щодо діяльності корпорації.
Оцінюючи титановий сектор РФ, Михайло Воєводін впевнений в безпосередньому впливі на нього корпорації. Сьогодні в порівнянні з іншими підприємствами корпорація знаходиться в хорошій формі. Авісма продовжує вкладати у виробництво. У 2015 році обсяг інвестицій складе близько 8 млрд. RUB. У порівнянні з минулими роками цифра не рекордна. Але це значимий показник рівня розвитку корпорації.
Чи є на ринку дефіцит титану? Відносно ВСМПО-Авісми міркувати про нестачу або надлишку металу не дуже правильно. У корпорації не прийнято працювати «на склад». Переробка титанової губки враховує обсяги і вид очікуваної на виході продукції. Дефіцит можливий в разі різкого зростання споживання. При грандіозному стрибку попиту може виникнути варіант нестачу потужностей. Втім, у Авісми є постійний резерв для вітчизняного споживача. Зокрема мова йде про авіакосмічному і індустріальному секторі. Уже в 2012 році попит з боку даних галузей був дуже високим. У найближчі роки він буде тільки зростати, враховуючи динаміку аерокосмічного сектора. Програма «Розвиток авіаційної промисловості" розрахована на 2013−2025гг. Її реалізація покликана підвищити конкурентоспроможність російської продукції на глобальному ринку. Програма передбачає особливе задоволення потреб країни в області повітряної техніки вітчизняним виробником. Споживання титану індустріальним сектором забезпечується шляхом реалізації держпрограм і виконання держзамовлення. Основні замовники в цій області державна корпорація «Росатом» і ВАТ «ОСК».
Які ж перспективи титанової галузі в Росії? Основний споживач титану і сплавів на його основі — авіабудівний сектор. Відповідно, розвиток титанової індустрії спирається на зростання пасажиропотоку. При цьому збільшуються обсяги виробництва удосконалених моделей літаків. Передбачається, що до 2030 р авіакомпаніям Росії буде потрібно понад 1500 повітряних одиниць. 46% з цієї кількості забезпечить заміну наявного парку. Глобальний авіаційний ринок розвивається за подібним сценарієм. Саме авіакосмічний сектор є основним впливає чинником у розвитку титанової індустрії.