Новини

змінити період

Компанія «Континенталь» стратегію не змінює

Компанія «Континенталь» в Росії є провідним постачальником нержавіючої продукції. Цілком природно, що щорічно її представники беруть участь в «Метал-Експо». Традиційно на виставці споживачам нержавіючої сталі демонструються нові можливості. Михайло Гапанов, керівник відділу маркетингу компанії, розповів про стратегію «Континенталь» в умовах, що склалися ринку. За оцінкою компанії споживання в Росії нержавіючого прокату впало на 13−15% відносно 2014 року. З сортовим прокатом справи йдуть трохи краще, споживання прокату плоского не радує. Причини цілком зрозумілі — спад спостерігається на тлі ослаблення будівельного сектора і виробництва ТНП. Перспективи передбачити складно, тому багато компанія воліють піти з ринку.

Стратегія ж «Континенталя» не змінюється. Компанія розвиває мережу філій, попутно розширюючи сервіс і виробництво. Склади філій компанії наповнюються всіма видами нержавіючого прокату. Основна роль залишається за найбільш затребуваними позиціями трубного, плоского і сортового нержавіючого прокату. За 10месячний період виручка компанії зросла на 36% щодо аналогічного торішнього періоду. Значно збільшився прибуток. У 2015 році компанія змогла зберегти кількість продажів прокату плоского на рівні 2014 року. При цьому частина аустенітних марок зросла. Сортовий прокат також демонструє поліпшення показників. За вказаний період дещо знизилися обсяги відвантажень. Впливають факторами є зменшення продажів зварних і безшовних нержавіючих труб. Зниження склало 7% в тоннажі. Однак у порівнянні з глобальними показниками ринку результати «Континенталь» виглядають вражаюче. Та й займана компанією ринкова частка поступово зростає. Остаточна оцінка результатів буде проводитися за річними показниками.

Що до «Метал-Експо», то «Континенталь» демонструє весь асортимент імпортного та вітчизняного прокату. Виставку відвідали керівники керуючої компанії і всіх її філій. На виставці компанія представляє не тільки нержавіючу продукцію. Демонструються вироби з конструкційних і легованих марок. Розширення асортименту стало можливим після покупки виробничих потужностей «Апогею». До того ж «Континенталь» інвестувала прибуток в покупку стрічкопилкових автоматичних верстатів Amada.

Дивитися всі новини