Новини

змінити період

«Уральська кузня» буде випускати великогабаритні штампування

«Уральська кузня» буде випускати великогабаритні штампування

Підприємство «Уральська кузня» входить до групи «Мечел». Нещодавно завод освоїв виробництво великогабаритних штамповок. Їх довжина досягає 4 метрів. Вироби призначені для виготовлення деталей авіаційного призначення. Виробництво продукції здійснюється за допомогою застосування унікального молота. Сила удару надважкого бесшаботного агрегату становить 150 тонн/метр. В процесі виготовлення штамповок відбувається одночасний рух «ковадла» і «молота». Стартова партія великогабаритних штамповок вже надійшла у розпорядження замовника. Ним стала одна з авіаційних виробничих об'єднань.

Великогабаритні штампування, вироблені «Уральської кузнею», виробляються з високолегованої сталі різних марок. Виплавкою металу займається челябінський філія заводу. Освоєння процесу виготовлення нової продукції зажадало рішення безлічі технічних завдань. Необхідно було досягти найвищої точності розмірів. При цьому потрібно було уникнути можливої деформації штамповок. При довжині близько 4 метрів їх товщина не перевищує 13 див.

Крім виробництва штамповок завод займається виготовленням дисків турбін, опор підшипників, тяг, інших штамповок. Матеріал виготовлення — титанові сплави, жароміцні і корозійностійкі сталі. Також робота проводиться з вуглецевими і легованими марками сталі. У списку споживачів продукції практично всі провідні авіаційні підприємства Р. Ф. Деталі, які виготовляє підприємство, що використовуються для виробництва сучасних літаків.

У 2015 році, незважаючи на глобальну кризову ситуацію «Уральська кузня» змогла втриматися на плаву. Обсяг доходів практично відповідав показникам 2014 року. Зниження досягло незначного рівня в 1,5%. Такі показники були досягнуті нарощуванням обсягів більш дорогих товарів. Також підприємству вдалося зберегти експортні обсяги, що поставляються замовникам. Втім, обсяги виробництва в цілому скоротилися. Це не дивно, оскільки помітно впав попит з боку машинобудівного сектора. Виробництво спецтехніки, двигунів, сільськогосподарського устаткування знизилося майже на 1/3. Зниження у вагонобудівному секторі склало більше, ніж 50%. У результаті зросла конкуренція на ринку штамповок, поковок. Особливо з боку виробників КНР. На сьогоднішній день китайські компанії продовжують освоєння європейського ринку.

Дивитися всі новини