Освоєння Удоканского мідного родовища продовжує викликати сумніви. Бюджет поточного року не передбачає його розробку. В черговий фінансовий і плановий період також виключають освоєння рудника. У всякому разі, така відповідь отримало Міністерство економічного розвитку Р. Ф. Російське Міністерство фінансів не бачить можливості надання держпідтримки за проектом його освоєння. Дане питання було піднято Міністерством економічного розвитку країни з подачі президента Росії. Представники Міністерства фінансів відзначили також відсутність пропозицій щодо заходів в інвестиційний проект РЖД. Йдеться про будівництво залізниці до Удокану.
Тим часом Удокан займає третє місце в світі за обсягом мідних запасів. У 2008 році ліцензію на розробку родовища отримало відгалуження Металлоинвеста, Михайлівський ГЗК. Через певний час функції оператора проекту перейшли Байкальської гірської компанії. У вересні 2015 року повідомлялося про схвалення наглядовою радою ВЕБ п’ятирічного кредиту. Його обсяг становив 11,4 млрд. RUB. Вкладення планувалися щодо розробки проектних документів по родовищу. Також розглядалося ймовірне входження в капітал Байкальської гірської компанії. Кошти мали виділятися Фондом національного добробуту. Однак Рахункова палата Росії зазначила, що фінансування вироблено не було.
Відповідно до плану освоєння родовища на його території передбачається будівництво промислового комплексу. Обсяг щорічно сировини, що переробляється повинен досягати 36 млн. Тонн. При цьому кількість вироблюваної міді в катодному еквіваленті становитиме 474000 тонн. Супутня вироблення срібла повинна досягати обсягу 277 тонн. Запуск в експлуатацію першої черги спочатку намічався на 2014 рік. При цьому обсяги переробляється руди повинні були скласти 12 млн. Тонн. Вийти на проектну потужність комплекс повинен був в 2016 році.
Втім, джерела, що входять до міністерства економічного блоку, говорять про обговорюваних відомствами можливості скоригованого бюджету. Розглядаються варіанти включення витрат на проект розробки Удоканского родовища. Мається на увазі коригування федерального бюджету поточного року і підготовка бюджетного проекту 2017 року. Враховується і період 2018−2019 року.