Прийняття бюджету на новий рік, породило в Індії безліч дебатів. Міністерство почали активно намагається домогтися скасування мит на імпорт деяких товарів. Зокрема мова йде про природному газі, коксівним вугіллям і нікелі.
На сьогодні мита на ввезення в Індію нікелю становлять п’ять відсотків. Мита на ввезення коксівного вугілля на територію країни становить два з половиною відсотка.
Аруна Шарму секретар міністерства стали на нещодавній прес-конференції заявила: «Індійські виробники занадто залежні від імпорту вугілля і природного газу». За її словами, в найближчі роки країна перегляне свій підхід до економіки. У найближчі роки виробники відмовляться від споживання кам’яного вугілля. Замість цього буде використовуватися природний газ. Нововведення торкнеться і виробництва залізорудної откатыша. У цій галузі перехід на природний газ зможе значно знизити дефіцит коксу.
Аруна Шарму також зазначила, що на сьогодні існує дві можливості боротьби з імпортом. Перший шлях — заміна імпортного товару альтернативним паливом кращої якості. В даний час міністерство веде переговори з Міністерством вугільної промисловості. Мова йде про виділення інвестицій в збагачувальні фабрики. Таким чином, вдасться знизити кількість вугільного імпорту на тридцять відсотків. Це може стати відмінним толком для промисловості. Адже такий показник є досить високим.
Асоціація стали Індії теж висунула свої вимоги до уряду. Учасники асоціації вимагають звести до нуля мита на всі сировину, що використовується для виробництва сталі. Крім цього, в асоціації вимагають пільгової тарифікації на залізничні перевезення для металургійної галузі.
На сьогодні індійські виробники використовують головним чином вугілля з-за кордону. Щорічно в країну імпортують від тридцяти п’яти до сорока мільйонів сировини в рік. Єдина місцева компанія, яка займається видобутком вугілля Bharat Coking Coal. У рік компанія виробляє в середньому тридцять тонн коксівного вугілля. При цьому хронічний дефіцит продовжує зберігатися. Раніше, керівництво компанії заявило, що в цьому році збільшать виробництво лише на десять мільйонів тонн. Настільки ж видобуток виросте і в 2020 році. Це означає, що в майбутньому дефіцит продовжить посилюватися. Якщо ситуація не змінитися, ймовірно, в найближчі десять років імпорт вугілля збільшитися втричі. Загальний обсяг товару зможе досягти ста двадцяти тонн.