Steel Authority of India — найбільша металургійна компанія на території Індії. Не так давно Рада директорів компанії звернувся до уряду країни. У заяві, керівництво компанії вимагає почати розробку родовищ вугілля в країні. Таким чином, можна буде забезпечити місцеву металургію вугіллям. У такому випадку компанії зможуть відмовитися від закупівлі вугілля за межами цієї країни. Такий крок зміг би суттєво підтримати металургійну галузь країни. Після недавнього стрибка цін на вугілля, багато компаній Індії зазнали суттєвих втрат. Для Steel Authority of India подорожчання сировини, теж негативно позначилося на рентабельності продукції.
За даними статистики, зараз потреби компанії у коксівне вугілля забезпечуються за рахунок імпорту. П. К. Сінгх, голова ради директорів Steel Authority of India повідомив: «У непростий час для металургії, коли на міжнародному ринку відбуваються небувалі коливання цін. Зараз просто необхідно почати розробку індійських родовищ коксівного вугілля. Це важливо, щоб задовольнити потреби місцевих компаній в сировині. Видобуток вугілля в Індії, зможе підтримати рентабельність металургійних компаній. До того ж, важливо впроваджувати методики розумного використання вугілля. Це допоможе досягти найбільш ефективного коефіцієнта».
Голова Steel Authority of India підкреслив важливість розширення потужностей з видобутку вугілля. Сінгх впевнений, що тільки таким чином можна буде зберегти зростання виробництва сталі. Представник компанії зазначив, що зараз необхідно докласти зусиль до розробки нових технологій у виробництві. Методика, в якій буде використовуватися низькоякісний індійський вугілля, допоможе заощадити на виплавці сталі.
Сінгх, зазначив: «Сучасний ринок металургії — це динамічно розвивається організм. Серед виробників з кожним роком посилюється конкуренція. При цьому кількість сировини стрімко скорочується. Виробництво розширюється. А клієнтів все складніше втримати».
Глава Steel Authority of India нагадав і про нещодавній вимогу уряду. Президент країни зажадав збільшити виплавку сталі в три рази. Проте цього можна досягти тільки повністю переглянувши бізнес модель виробництва. До того ж, важливо винайти нові стратегії для залучення нових клієнтів і утримання старих.