Новини

змінити період

Як довго на російському ринку зберегтися дефіцит прокату з покриттям

Як довго на російському ринку зберегтися дефіцит прокату з покриттям

Посивіння кілька років на металургійному ринку Росії спостерігалося зниження імпорту пофарбованого і оцинкованого прокату. Разом з цим місцеве виробництво даної продукції зростало. Однак, незважаючи на це, щорічно, а в період активної будівництва спостерігається дефіцит пофарбованого прокату. У весняно-лений період різко зростає попит на оцинковку і лакокраску. Але місцеві підприємства не в змозі повністю забезпечити потреби підприємств.

Але цей рік може стати переворотним у виробництві пофарбованого прокату. Два найбільших підприємства по випуску прокату заявили про запуск нових ліній виробництва.

Так, вже цього літа почне свою роботу 3-й АНГЦ на Магнітогорському металургійному комбінаті. Потужність нової лінії з випуску кольорового прокату на ММК складе півмільйона тонн оцинкованої сталі. Одночасно запрацює цех по покриттях.

Ще один російський гігант галузі — Череповецький металургійний комбінат теж представив свої плани. Тут буде запущена лінія пального цинкування. Обсяг її щорічного випуску складе близько чотирьохсот мільйонів тонн. Крім цього, свою роботу почне агрегат з нанесення полімерних покриттів. Він зможе обслуговувати двісті тисяч тонн продукції щорічно.

Третій за потужністю — Новолипетский комбінат почав розширювати виробництво ще в минулому році. Тоді був запущений новий АНГЦ.

Нові лінії з фарбування вже випробували в 2016 році і багато інших компаній Росії. Тому в цьому році планується цілий ряд введення в дію ліній з випуску прокату з покриттям.

Загальний приріст випуску даного виду прокату за два роки перевищить позначку в 1,5 мільйона тонн. Варто врахувати, що тільки за минулий рік, місцева промисловість спожила лише п’яти мільйонів тонн.

Аналітики роблять прогноз, що в 2017 році буде спостерігатися зростання споживання прокату з покриттям. Однак, навіть в такому випадку, існує загроза надлишку цієї продукції на локальному ринку. Це означає, що на зміну брак прокату з покриттям прийде його надлишок.

Говорячи про можливості імпорту, теж виникають проблеми. Мова йде про те, що продукція більшості виробників неконкурентоспроможна. Великі виробники можуть розраховувати на вихід на світовий ринок. Однак дрібним промисловцям на тлі надлишку продукції доведеться важко.

Дивитися всі новини