У Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча і «Азовсталі" (входять у Метінвест) як і раніше є проблеми з відправленням вантажу. Це пов’язано зі складнощами пропуску по залізниці між Комиш-Зорі — Волновахою.
Тим не менш гендиректор Меткомбінату імені Ілліча Ю. Зінченко сподівається на можливість збільшення виробництва. Він також зазначив, що Укрзалізниця так і не виконала обіцянки щодо збільшення вантажних поїздів.
Щоб не скорочувати виробничі роботи, керівники комбінату шукають інші шляхи доставок сировинного продукту до Маріуполя. Зокрема, можна отримувати залізну руду з порту Південний в Маріуполь. Однак наведене напрям робить дорожче сировину, і відповідно собівартість готового продукту.
Також гендиректор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко розповів, що у зв’язку з браком суден України, компанії Метінвест доводиться наймати зарубіжні флоту. До того ж для цього необхідно отримати дозволи на здійснення каботажного режиму флотів у Мининфраструктуре України.
За словами заступника міністра інфраструктури України Ю. Лавренюка, «Метінвест-Шиппінг» подали документи на 4 теплохода аж 19 травня. Але, дозволу досі немає, заявив Ю. Лавренюк. Якщо так і далі буде тривати, то комбінат буде змушений скоротити виготовлення у зв’язку з відсутністю сировинного продукту. Про це розповів гендиректор ММК ім. Ілліча.
Ю. Зінченко зробив заяву до Ст. Омеляну (міністр інфраструктури), щоб той вплинув на прискорення отримання дозволу. На думку Пінчука, неприпустимо, щоб бюрократія була причиною скорочення виробництва.
До цього керівництво меткомбінату розповіло, що було скорочено виробництво у зв’язку з проблемами доставок железоруды, коксу Укрзалізницею. Слід зазначити, що за 2016 р. за прямим рейсом не було довезено понад 6 мільйонів тонн сировинного продукту. В результаті чого, було скорочено виробництво чавуну майже на 1 мільйон т. А виробництво майже 1 мільйона тонн чавуну було нездатне конкурувати з іншими підприємствами у зв’язку подорожчанням доставок сировини морським транспортом.
Також з травня 2017 р. комбінати Маріуполя отримали нову проблему. Знову пов’язана з Укрзалізницею, яка не здатна здійснити доставку вантажу в Бердянськ. Даний напрямок було альтернативної доставкою железоруды до маріупольського порту. У підсумку меткомбінату імені Ілліча довелося на 1 день зробити зупинку однієї доменної печі.
Кожен день комбінат недоотримує 2 — 3 рейсу за напрямом Комиш-Зоря.
Нагадаємо з 9.11.2016 року було офіційно відкрито реконструйований ділянку напрямку від Комиш-Зорі — Волновахи. Підприємство розраховувало на зростання пропускної здатності даного шляху, але збільшення не було здійснено.
Потім знову реконструйоване напрямок залізниці було відкрито