Контактний телефон
в Дніпропетровську та в інших містах
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Новини

змінити період

Придбання китайською компанією Zimbabwe Iron and Steel Company

Придбання китайською компанією Zimbabwe Iron and Steel Company

Стало відомо, що металургія Зімбабве може отримати китайські інвестиції. Про це розповів міністр Майк Бимхе. Він заявив, що інвестиція складе до 2 млрд. доларів. Надасть її китайська компанія R&F Properties, керівник якої Чжан Лі. Він є одним з найбагатших підприємців Китаю. Спрямована інвестиція буде металургійний комбінат ZISCO, що випускає сталь. Зімбабве дуже зацікавлене в тому, щоб подібне рішення було прийнято. Подібне вкладення дозволить підприємству знову заробити. Воно розраховує за 1,5 року довести виробничий рівень до 1 млн. тонн на рік.

Підприємство створене ще в 1960-х і функціонувало досить довго. За планом, воно повинно було випускати до 2 млн. тонн у рік. Воно є найбільшим виробником сталі в африканському регіоні. Винятком виступають компанії з ПАР. Після активної роботи, завод занепадає в 2008 році. Це потягнуло за собою її закриття. Причинами такого покладено стали заборгованість і відсутність технічної модернізації. Безграмотні рішення керівного складу довели комбінат до остаточного провалу. Індійська компанія Essar Steel намагалася допомогти підприємству повернутися до життя. Вони надали йому інвестицію в розмірі 750 млн. доларів в 2011 році. Тим не менш, з цього нічого не вийшло. Компанія з Індії поконфликтовала з урядом Зімбабве. У підсумку операція була анульована.

Якщо китайська інвестиція буде отримана, то комбінат знову запрацює. При цьому він стане першим державним підприємством, власник якої приватник. Функціонування комбінату дозволить реанімувати економіку країни. Крім того, це забезпечить прибутком національне залізничне підприємство.

Дивитися всі новини
Передзвонимо за 30 секунд.
Безкоштовно!
Зворотний дзвінок