Японська компанія Panasonic Corp займається виробництвом литийионных акумуляторів. Він є ексклюзивним постачальником даної продукції для Tesla. Американський виробник використовує дані акумулятори в своїх електромобілях. Попит на подібні автомобілі зростає. Однак зі створенням комплектуючих виникли складності.
Акумулятори містять кобальт, якого не так багато зараз. Масове виробництво електромобілів ще не стартувало. Для цього знадобитися більше часу. Але вирішувати питання з батареями треба вже зараз. Тому Panasonic розглядає варіант скорочення вмісту кобальту в акумуляторах.
Для вирішення проблеми компанії може знадобитися кілька років. Вона говорила, що створить батареї, де взагалі не буде кобальту. Але коли їй це вдасться поки складно сказати. Також стати незалежними від кобальту хоче ще ряд підприємств. Цей метал дуже підскочив в ціні. Пояснюється це його дефіцитом. Кількості поки просто не вистачить на широке поширення електричних автомобілів.
Кобальт в концентраті був вироблений в обсязі 115,1 тис. тонн. Такий показник за минулий рік. У 2016 обсяг становив 116,3 тис. тонн. Метал отримують в якості побічного продукту. Він виникає, коли видобувають мідь і нікель. Половина його запасів перебуває в
Офіційні прогнози, звичайно, більш оптимістичним. За даними S&p's обсяг глобальної видобутку металу буде зростати. В середньому кожний наступний рік зростання становитиме 12%. Це триватиме до 2021 року.