Контактний телефон
в Дніпропетровську та в інших містах
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Новини

змінити період

Компанія «Метал-Дон» уклала перший контракт із групою компаній «ОТЭКО»

Компанія «Метал-Дон» уклала перший контракт із групою компаній «ОТЭКО»

Минулого тижня відбулося оформлення важливої угоди для компанії «Метал-Дон». Вона уклала контракт із групою компаній «ОТЭКО». Згідно з документом підприємство поставить конструкції для Таманського терміналу навалювальних вантажів. Обсяг поставки оцінюється в 9,3 млн. рублів. ТОВ «Метал-Дон» знаходиться в операційному управлінні підприємства «ВЕБ Капітал». Це Інвестиційна компанія Держкорпорації розвитку «ВЭБ.РФ». Підписаний договір має стратегічне значення для компанії.

На узбережжі Азово-Чорноморського басейну Росії буде зведено перший спеціалізований термінал. Це термінал з перевалки сипучих матеріалів. Він буде найбільший на цій території. Металоконструкції з міста Шахти Ростовської області зіграють головну роль. Це відзначають експерти. На узбережжі будуть проведені нові логістичні шляху. За ним будуть перевозитися російський і транзитний вугілля, сірка. Також буде здійснюватися транспортування залізорудної сировини та мінеральних добрив. Вони будуть поставлятися в країни Близького Сходу, Африки. Також це стосується Європи, Азії та Америки.

Фахівці відзначають, на ТТНГ буде забезпечена перевалка великих обсягів вантажу. На морські судна будуть занурюватися 60 млн. тонн вантажів. Мається на увазі в рік. Серед них 50 млн. тонн вугілля. Сірки і мінеральних добрив по 5 млн. тонн. Особливістю конструкцій виступає застосувань антикорозійного фарби торгової марки «Jotun. Вона належить норвезькій компанії Jotun. Компанія є світовим лідером в сфері лакофарбових матеріалів. На російському ринку вона працює вже 10 років. Конструкції відрізняються високою стійкістю до атмосфері з підвищеною вологістю. Вони абразивостійкі, довговічні і міцні.

Дивитися всі новини
Передзвонимо за 30 секунд.
Безкоштовно!
Зворотний дзвінок