Інформаційне агентство Reuters повідомило про конфліктної ситуації в Індії. Вона виникла між Міністерством металургійної промисловості та національними автомобільними компаніями. Також це торкнулося індійських виробників компонентів для автомобілів. Причиною виявилося введення нових правил регулювання імпорту деяких видів сталі. Мова йде про високоякісної сталевої продукції. Нові правила запроваджує Міністерство з 17 лютого поточного року. Таким чином, воно має намір домогтися використання автопромом продукції національного виробництва. Воно закликає металургів створювати нові матеріали і засновувати спільні підприємства.
Міністерство важкої промисловості не дуже жалує ідею. До цієї галузі належить автомобілебудування. Міністерство вважає, що адміністративні обмеження можуть лише нашкодити. Такої ж думки галузева Automotive Component Manufacturers Association of India. Отриманий результат може виявитися зворотним очікуваному. Це може призвести до прямого імпорту автокомпонентів. В результаті національні виробники можуть істотно постраждати. В якості прикладу галузевою асоціацією була наведена ситуація азійських компанії. Її генеральний директор нагадав, як потрібні були нержавіючі вихлопні труби. Компанія не змогла знайти в Індії виробника такої продукції. Тому вона почала її імпортувати.
Ще одним нюансом виступає якість і ціна продукції. Далеко не всі національні металурги можуть забезпечити потрібний рівень якості. Крім того, вони не можуть гарантувати стабільність при постачаннях. Проте ці доводи не зупиняють Міністерство металургійної промисловості.