Днями прес-служба Групи PSA озвучила важливі новини. Так вона повідомила, що бренд Opel повертається на російський ринок. Це є одним з важливих пунктів стратегічного плану компанії. Він носить назву «Push to Pass». Програма розрахована на період з 2019 по 2021 рр. Стратегія компанії на російському ринку не буде відрізнятися від інших. Першочерговим завданням є зростання прибутковості підприємства. Чимало важливим є задоволеність клієнтської бази. Її рівень повинен бути максимально високою. Відповідальним за розширення бізнесу в даному регіоні призначений Драган Ненадович. Йому надано посаду регіонального бренд-менеджера Opel. Ненадович буде працювати в офісі компанії, що знаходиться в Москві.
Рішення про повернення бренду на російський ринок прийнято неспроста. Таким чином, він може досягти посилення присутності в регіоні Євразія. Крім того, це дозволить здійснити розширення обсягу пропозиції. У компанії велика клієнтська база. Однак вона має намір залучити багато нових клієнтів. Це пояснює виконавчий віце-президент Групи PSA Яник Безар. Він же є операційним директором євразійського регіону. Російський ринок досить великий з великим потенціалом. Це вкрай привабливо для багатьох великих компаній. Бренд Opel у тутешньому регіоні завоював гарну репутацію. Його продукція довгий час користувалася високим попитом. Про це повідомляє генеральний директор Opel/Vauxhall Міхаель Лошеллер.
Група PSA зацікавлена не тільки повернення на російський ринок. Вона має намір досягти глобального розширення експортних ринків. Це основна частина стратегічного плану компанії. Таким чином, вона зможе досягти певної стійкості та стабільності. Насамперед, це стосується прибутковості підприємства.